10 میلیون تومان
این راهکار به منظور پیگیری سفارشات کنسل(لغو) شده مشتریان و بازگرداندن مجدد خریداران به صف خرید کالا با استفاده از اقداماتی همچون پیام کوتاه، ایمیل و... طراحی شده است.
021-91094595 داخلی 1
مشاوره رایگان
مدت پشتیبانی
یک ساله
نوع اتصال
یک طرفه
نسخه پلتفرم
استاندارد
بازه یکپارچه سازی
10 الی 20 ثانیه
نوع پشتیبانی
تیکت و تماس تلفنی
بازه نصب و استقرار
7 روز
امروزه بسیاری از سازمانها با ایجاد فروشگاه آنلاین توانستهاند بسیاری از هزینههای خود را کاهش داده و تعامل بهتری با مشتریان کسب و کار خود داشته باشند.
داشتن فروشگاه آنلاین جدا از مزیتها چالشهایی نیز دارد که یکی از آنها کنسل شدن سفارش مشتری است. عدم موجودی، تاخیر در خرید و یا تغییر عقیده مشتری از مواردی است که موجب میشوند یک سفارش کنسل شود. پیگیری تمام سفارشات کنسل شده امری زمانبر و طاقت فرسا و غیر ممکن به نظر میآید. باید در نظر داشت عدم پیگیری سفارشات لغو شده موجب از دست رفتن بخشی از درآمد مجموعه میشود.
این راهکار برای پیگیری سفارشات کنسل(لغو) شده به ازای هر سازمان و متناسب با مشتریانشان فرآیندی را برنامه ریزی کرده که منجر به تغییر نظر مشتریان و بازگشت دوباره آنان به فروشگاه جهت نهایی کردن خریدشان میشود.
این راهکار بسته به نوع درخواست سازمانها سفارش سازی میشود و میتواند مراحل متفاوتی را داشته باشد. برای مثال: ارسال پیامکهای ساعتی، روزانه و ماهانه بعد از کنسل شدن سفارش همراه با کد تخفیف و اطلاعیه افزایش موجودی کالا با محتوای متفاوت به مشتری ارسال میگردد.
با لغو سفارش توسط مشتری یا سیستم این راهکار با ارسال اعلان تغییر قیمت، کد تخفیف سفارشی و... به مشتری او را ترغیب به بازدید مجدد از فروشگاه و خرید میکند. همچنین این راهکار با جلوگیری از هدر رفتن بودجه بازاریابی، مشتریان را به فروشگاه باز گردانده و این امر منجر به افزایش سودآوری سازمان و بهبود سیستم جهت فروش بیشتر میشود.
بله
خیر
بله
بله