5 میلیون تومان
در صورت بکاربردن راهکار با تغییر وضعیت فاکتور در CRM پیام گستر وضعیت سفارش در فروشگاه آنلاین هم خودکار و در ثانیه همگام سازی شده و تغییر پیدا میکند و مشتریان میتوانند تمامی مراحل سفارش خود را داخل سایت مشاهده کنند.
021-91094595 داخلی 1
مشاوره رایگان
مدت پشتیبانی
یک ساله
نوع اتصال
یک طرفه
نسخه پلتفرم
استاندارد
بازه یکپارچه سازی
10 الی 20 ثانیه
نوع پشتیبانی
تیکت و تماس تلفنی
بازه نصب و استقرار
3 روز
هر سازمانی در کنار کسب و کار آنلاین از سیستم های مختلفی جهت مدیریت فرایند فروش و ارتباط موثر با مشتریان خود استفاده میکنند که سیستم CRM پیامگستر یکی از این نرم افزارهای پرکاربرد است.
همانطور که میدانید با هر سفارشی که داخل ووکامرس ثبت میشود تا زمانی که کالا یا خدمات به طور کامل به دست مشتری برسد فرایندی در پس زمینه رخ میدهد و مدت زمانی طول میکشد که این فرایند طی شود.
در این حین مشتری انتظار دارد بداند که در این بازه زمانی وضعیت سفارش در چه مرحله ای است و چه مدت باید منتظر بماند.
بنابراین جهت آسودگی خاطر مشتریان برخی از مجموعه ها مراحل طی شده از سایت به حسابداری تا انبارداری را داخل ووکامرس به صورت گام ب گام نمایش میدهند و میتوانند اطمینان حاصل کنند که محصول به دست مشتری رسیده است.
اما پیگیری این مراحل برای هر سفارش به صورت تک به تک و اعمال آن بر روی سایت علاوه بر اینکه بسیار زمان بر بوده بلکه همراه با خطاست و انرژی بسیاری را از اعضای مجموعه میگیرد.
همچنین دنبال کردن این فرایند در تمام طول روز امکان پذیر نبوده و نیاز به صرف هزینه جهت اعمال این تغییرات به صورت دستی است.
جهت برطرف نمودن این چالش راهکار «بروزرسانی وضعیت سفارشات افزونه ووکامرس از طریق CRM پیامگستر» پیشنهاد میشود.
با نصب و استقرار این راهکار در ساختار فرایند سازمانی خود هنگامیکه محصولی داخل سایت ثبت سفارش میشود مراحل طی شدن وضعیت فاکتور داخل CRM پیامگستر وضعیت سفارش به صورت لحظه ای و اتوماتیک داخل سایت نیز بروزرسانی میشود و کاربران میتوانند پیگیری سفارشات خود را هر روزه داخل سایت مشاهده کنند.
با این راهکار در مرحله پایان و تایید مشتری در همان لحظه شما مطلع میشوید محصول یا خدمت شما به دست او رسیده و میزان رضایت کاربران را افزایش داده و احتمال بازخرید آنها را بیشتر کنید.
بله
خیر
خیر