7.5 میلیون تومان
این راهکار با یکپارچه سازی CRM ایده آل با پروفایل مشتریان ووکامرس ارتباطی موثر، دو طرفه و بدون خطای انسانی را برای رسیدگی به امور مشتریان فراهم میکند.
021-91094595 داخلی 1
مشاوره رایگان
مدت پشتیبانی
یک ساله
نوع اتصال
دو طرفه
نسخه پلتفرم
استاندارد
بازه یکپارچه سازی
10 الی 20 ثانیه
نوع پشتیبانی
تیکت و تماس تلفنی
بازه نصب و استقرار
3 روز
امروزه بر حسب نیاز سازمانها سیستمی با عنوان CRM یا سیستم مدیریت ارتباط با مشتری ایجاد شده است تا روابط بین مشتری و سازمان را هر بیشتر بهبود دهد. ایده آل یکی از این سیستم هاست که با CRM خود توانسته محبوبیت چشمگیری به دست آورد.
شما باید در بحث مدیریت سایت و فروشگاه اینترنتی خود مدیریت کاربران در سایت های وردپرسی را یاد بگیرید. شما باید بتوانید کاربران را در سایت خود مشاهده و حتی نقش کاربری آنها را تغییر دهید. با توجه به اینکه امکان دارد بر روی سایت شما افراد زیادی در حال انجام وظیفه های خود باشند شما می توانید برای آنها نقش های متفاوتی را در نظر بگیرید و حتی امکان تغییر دسترسی یا محدود کردن دسترسی آنها را داشته باشید.
سازمانهایی که از این دو سیستم استفاده میکنند برای بروز بودن اطلاعات CRM خود یقیناً با مشکل انتقال اطلاعات از وبسایت به CRM ایده آل یا برعکس روبرو هستند. انتقال اطلاعات از وبسایت به CRM ایده آل یا برعکس اگر به صورت دستی انجام شود زمانبر، مشمول خطای انسانی و همچنین برای سازمان هزینه بر است.
این راهکار با اتصال پروفایل مشتریان ووکامرس با CRM ایده آل این امکان را به سازمانها میدهد که در CRM ایده آل به پروفایل مشتریان ثبت شده در وبسایت دسترسی پیدا کنند. بدین صورتکه با ایجاد یا ویرایش حساب کاربری در وبسایت اطلاعات پروفایل در CRM ایجاد یا ویرایش میشود.
این اتصال دو طرفه می باشد به این صورت که با ایجاد حساب کاربری در وبسایت، پروفایل هویت یا سرنخ جدیدی در CRM ایجاد می شود. همچنین با ویرایش پروفایل هویت(مخاطب و سرنخ) در CRM ایده آل حساب کاربری در وبسایت بروزرسانی میگردد.
اگر مجموعه شما از آن دسته از سازمان هایی است که نوع تجارتشان به صورت عمده فروشی میباشد یا اینکه قبل از ورود کاربر به سایت نیاز است مخاطب اعتبارسنجی شود این راهکار میتواند ابزاری مدیریتی برای این درخواست باشد.
بله، این راهکار کاملاً مطابق سیاست های سازمانی هر مجموعه قابل شخصی سازی است.
بله. این راهکار به دلیل دو طرفه بودن امکان مدیریت کاربران از طریق CRM را فراهم کرده است.