7.5 میلیون تومان
این راهکار با یکپارچه سازی CRM پیام گستر با حسابداری سپیدار ارتباطی یک طرفه، موُثر و بدون خطای انسانی را برای رسیدگی به امور مشتریان فراهم میکند.
021-91094595 داخلی 1
مشاوره رایگان
مدت پشتیبانی
یک ساله
نوع اتصال
یک طرفه
نسخه پلتفرم
استاندارد
بازه یکپارچه سازی
10 الی 20 ثانیه
نوع پشتیبانی
تیکت و تماس تلفنی
بازه نصب و استقرار
3 روز
برای هر کسب و کاری داشتن یک راهکار نرم افزاری که حداقل شامل نرم افزارهایی از قبیل حسابداری، CRM و.... باشد یک عنصر کلیدی برای موفقیت شرکت محسوب میشود.
CRM پیام گستر یکی از سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری است که این امکان را برای مدیران فراهم میکند تا با نظارت داشتن بر تمامی فعالیتهای سازمان و ثبت اطلاعات مشتریان ارتباط قوی و موثری را با آنها برقرار کنند.
یکی از نرم افزارهای حسابداری که بسیاری از شرکتها برای انجام امور مالیاتی و حسابرسی خود از آن استفاده میکنند نرم افزار حسابداری سپیدار است که با ذخیره فاکتور، پیش فاکتور و محصولات کمک شایانی به حسابرسی مالی یک شرکت میکند.
سازمانهایی که از این دو سیستم استفاده میکنند برای بروز بودن اطلاعات حسابداری خود یقیناً با مشکل انتقال اطلاعات از CRM به حسابداری مواجه هستند. انتقال اطلاعات به صورت دستی امری زمانبر و مشمول خطای انسانی و هزینه بر است.
این راهکار با اتصال پروفایل مشتریان CRM پیام گستر به حسابداری سپیدار این امکان را به سازمانها میدهد که در سپیدار به پروفایل مشتریان ثبت شده CRM دسترسی داشته باشند.
از مزیتهای برجسته این راهکار امکان انتقال مقادیر فیلدهای اضافی پیام گستر به سپیدار میباشد. بدین صورت به وسیله فیلدهای اضافه در حسابداری میتوان به اطلاعات بیشتری از مشتریان بدون مراجعه به CRM دسترسی پیدا کرد. همچنین با این راهکار حسابداری همواره دارای اطلاعات بروز بوده و خطاهای انسانی از بین میرود و این باعث تسریع در انجام امور و افزایش بهروری سازمان میشود.