PTFCH

پلتفرم سامری

اتصال مانده حساب مشتریان حسابداری سپیدار به CRM پیام گستر

با این راهکار 24 ساعته و در تمام ایام به صورت لحظه‌ای بروز ترین مانده حساب مشتریان را از حسابداری سپیدار به CRM پیام گستر انتقال دهید و به میزان قابل توجهی در زمان صرفه جویی کنید. 

قیمت: 5 میلیون تومان

021-91094595 داخلی 1

مشاوره رایگان

مدت پشتیبانی

یک ساله

نوع اتصال

یک طرفه

نسخه پلتفرم

استاندارد

بازه یکپارچه سازی

10 الی 20 ثانیه

نوع پشتیبانی

تیکت و تماس تلفنی

بازه نصب و استقرار

3 روز

اتصال مانده حساب مشتریان حسابداری سپیدار به CRM پیام گستر

استفاده از نرم افزار حسابداری در کسب و کارهای مختلف موجب کاهش اشتباهات در محاسبات و همچنین مدیریت بهتر امور مالی مجموعه می‌شود. نرم افزار سپیدار همکاران سیستم، امکان صدور صورتحساب و فاکتور، محاسبات مالیاتی، تطبیق حساب‌های بانکی و ایجاد گزارش‌های مالی را فراهم می‌آورد.

در کنار نرم افزار حسابداری به منظور ایجاد تعامل موُثر و بلند مدت با مشتریان می‌توان از سیستم ارتباط با مشتری (CRM) بهره برد. CRM پیام گستر از جمله نرم افزارهایی است که طبقه بندی و ذخیره داده مشتریان را به صورت ساختار یافته مهیا می‌کند.

با ادغام دادهای دو نرم افزار CRM و حسابداری می‌توان به اطلاعاتی جامع و گزارشاتی دقیق‌تر دست یافت. میزان اعتبار(بدهکاری و بستانکاری) هر شخص در CRM وابسته به اسناد پروفایل وی در نرم افزار حسابداری سپیدار است. از این رو برای انتقال آخرین مانده حساب اشخاص از حسابداری سپیدار به CRM به صورت دستی باید به طور مداوم بین این دو نرم افزار سوئیچ کرد و انجام این عمل برای تمام مشتریان کاری زمانبر و مشمول خطای انسانی است.

راهکار چیست؟

راهکار سازمانی «اتصال مانده حساب مشتریان حسابداری سپیدار به CRM پیام گستر» اعتبار فعلی مشتریان را به صورت خودکار از حسابداری سپیدار به پیام گستر انتقال می‌دهد. 

این راهکار چه کمکی می‌کند؟

این راهکار با انتقال میزان بدهکاری و بستانکاری مشتریان در حسابداری سپیدار به CRM پیام گستر به طور اتومات موجب حذف خطای انسانی شده و هزینه‌ و زمان را کاهش می‌دهد همچنین می‌توان در هنگام همگام سازی وضعیت مشتری را مبنی بر بستانکار بودن یا نبودن وی با رنگ‌های متفاوت نمایش داد.

به این صورت با مشخص شدن وضعیت مشتری در حین همگام سازی، رنگ پروفایل وی نیز متناسب با آن بروزرسانی می‌شود. علاوه بر اینکه راهکار به صورت تمام وقت فعال است و همگام سازی را به صورت لحظه‌ای انجام میدهد.

بله، می‌توان واحد مانده حساب را در جریان فرآیند تغییر داد.

تمامی نسخه‌های این دو سیستم با یکدیگر سازگاراند.

خیر، برای تغییر وضعیت پروفایل مشتری راهکار دیگری پیاده سازی شده است.

بلافاصه با بروزرسانی مانده حساب مشتریان در حسابداری سپیدار، این اطلاعات به سی آر  ام پیام گستر منتقل می‌شوند.

بله، با توجه به شرایط میتوان همگام سازی را به صورت روزانه انجام داد.

برای این راهکار محدودیتی در تعداد همگام سازی وجود ندارد.

قیمت

5 میلیون تومان

پادکست برنامه نویسی

39:28
img

ترمز دستی های پیشرفت در برنامه نویسی – به همراه راهکارهای کاربردی و عملی

پادکست برنامه نویسی

39:28
img

ترمز دستی های پیشرفت در برنامه نویسی – به همراه راهکارهای کاربردی و عملی

پادکست برنامه نویسی

39:28
img

ترمز دستی های پیشرفت در برنامه نویسی – به همراه راهکارهای کاربردی و عملی

مشاوره رایگان

اطلاعات خود را ثبت کنید تا با شما تماس بگیریم