7.5 میلیون تومان
این راهکار به منظور اتصال خودکار فیلد مرتبط با مانده حساب مشتریان از حسابداری تدبیر به CRM پیامگستر ارائه شده است. با بکارگیری این راهکار از ثبت دستی داده ها و اتلاف زمان با ارزش مجموعه جلوگیری کنید.
021-91094595 داخلی 1
مشاوره رایگان
مدت پشتیبانی
یک ساله
نوع اتصال
یک طرفه
نسخه پلتفرم
استاندارد
بازه یکپارچه سازی
10 الی 20 ثانیه
نوع پشتیبانی
تیکت و تماس تلفنی
بازه نصب و استقرار
3 روز
در پیشبرد اهداف مالی و مدیریت مشتریان یک سازمان وجود نرم افزارهای حسابداری و CRM ضروری است. در طی فرایند کاری سازمان میبایست پرسنل تیم فروش، پشتیبانی و سایر اعضای مجموعه به طور مستقیم به برخی از گزارشات مالی از قبیل مانده موجودی مشتریان و مقدار بدهکاری و بستانکاری اشخاص و شرکت ها دسترسی داشته باشند و مطابق با آن فاکتور و پیش فاکتور ارسال کرده و یا حدود ارائه خدمات بعدی را تعیین کنند.
با توجه به اهمیت حفظ امنیت داده های مالی در نرم افزار حسابداری، دسترسی به جزئیات حساب مالی مشتریان برای همه اعضای سازمان ممکن نیست لذا لازم است بخشی از این جزئیات در نرم افزار سی ار ام (CRM) در دسترس کارمندان قرار داده شود.
ثبت دستی میزان مانده موجودی هر مشتری از حسابداری تدبیر به CRM پیامگستر کاملا غیر معقول و زمانبر بوده و امکان خطاء در طی عملیات دستی بسیار زیاد است.
در صورت استقرار راهکار «اتصال مانده حساب مشتریان حسابدای تدبیر به CRM پیام گستر» در فرایند سازمان، با ثبت یا بروزرسانی هر مانده حساب در حسابداری تدبیر این داده ها به صورت اتوماتیک و در لحظه در CRM پیامگستر منتقل میشود و در اختیار پرسنل مجموعه قرار میگیرد.
خیر
بله
خیر