10 میلیون تومان
با یکپارچه سازی پروفایل مشتریان ERP راهکاران به CRM پیام گستر به طور خودکار میتوانید در لحظه و تمام وقت به اطلاعات بروز شده مشتریان در تمام بخشهای سازمان دسترسی داشته باشید.
021-91094595 داخلی 1
مشاوره رایگان
مدت پشتیبانی
یک ساله
نوع اتصال
یک طرفه
نسخه پلتفرم
استاندارد
بازه یکپارچه سازی
10 الی 20 ثانیه
نوع پشتیبانی
تیکت و تماس تلفنی
بازه نصب و استقرار
3 روز
ERP راهکاران یک سیستم جامع مدیریت سازمانی است که برنامه ریزی تمام بخش های سازمان را به صورت یکپارچه انجام می دهد. به این صورت که بخشهای مختلف سازمان اعم از مالی، فروش، انبار و ... را بصورت یکپارچه برنامه ریزی میکند.
اما امروزه بر حسب نیاز سازمانها سیستمی با عنوان سیستم ارتباط با مشتری CRM ایجاد شده است تا روابط بین مشتری و سازمان را هر بیشتر بهبود دهد. پیام گستر یکی از این سیستم هاست که با CRM خود توانسته محبوبیت چشمگیری به دست آورد.
با دقت به این موضوع میتوان فهمید که لازمه ی عملکرد هر چه بهتر تمام واحدها، یکپارچه سازی هر دوسیستم CRM پیام گستر و ERP راهکاران است. انجام یک پارچه سازی بصورت دستی امری زمانبر و همراه با خطای انسانی است و نمیتوان بروزرسانی را لحظه به لحظه انجام داد.
راهکار سازمانی یکپارچه سازی پروفایل مشتریان ERP راهکاران به CRM پیام گستر، با لینک کردن این دو سیستم به هم بروزرسانی را در لحظه و بدون هیچ گونه خطایی انجام میدهد.
با یکپارچه سازی به وسیله ی این راهکار اطلاعات پروفایل مشتریان در تمام بخش های سازمان قابل دسترس خواهد بود تا هر بخش بنا به نیاز خود ارتباطات لازم را با مشتریان برقرار کند.
با این وجود با دسترسی های هر بخش به اطلاعات لازم سرعت و کیفیت پاسخگویی به مشتریان افزایش خواهد یافت. این دسترسی خودکار و 24 ساعت بوده و برای بخش های مختلف دارای مزیت هایی است به عنوان مثال بخش فروش با داشتن اطلاعات بروز شده از مشتریان قادر به فروش بهتر خدمات و کالا به آنها میشود و بخش فنی با استفاده از اطلاعات به روز شده میتواند پیگیری و پشتیبانی را با دقیقتر به انجام برساند. این موضوع برای سایر بخشها نیز صدق میکند و بروزرسانی اطلاعات در تمام آنها منجر به پیشرفت و توسعه بهتر سازمان میشود.
بله
بله
بله
بله هفت روز هفته و در تمام ساعات اداری میتوانید تیکت خود را ثبت و به انجام برسانید.
بله